Serwis Technics

Dysponujemy wykwalifikowanym zespołem techników od wielu lat obsługujących urządzenia tej marki. Posiadają oni wsparcie w postaci odpowiednio wyposażonego zaplecza warsztatowego oraz szerokiego dostępu do podzespołów, części zamiennych i dokumentacji serwisowych.

Oferujemy bezpłatną diagnostykę uszkodzeń Technicsa i wycenę kosztów usunięcia usterki - na tym etapie serwisowania można zrezygnować z naprawy i żadne opłaty nie zostaną naliczone. Właściwe działania serwisowe zostają podjęte po ustaleniu wszystkich warunków naprawy.

Działamy sprawnie i rzetelnie. Naprawa nigdy nie trwa dłużej niż jest to konieczna dla osiągnięcia pełnej sprawności urządzenia. Jako melomani wolimy gdy sprzęt grając cieszy uszy, a nie stoi na półce w serwisie. Każdy proces serwisowy wieńczą drobiazgowe testy - musimy mieć pewność, że opuszczając stanowisko naprawcze sprzęt jest gotowy do długiej i bezawaryjnej pracy. Na wszelkie wykonane czynności serwisowe udzielamy oczywiście gwarancji.

Darmowy odbiór i wysyłka sprzętu

Darmowy transport

Bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie całej Polski. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi

Gwarancja 12 miesięcy!

Gwarancja 12 miesięcy!

Każde urządzenie, które naprawimy - zostanie objęte roczną gwarancją, niezależnie od tego jaka usterka w nim wystąpiła! 6-miesięczna gwarancja na materiały eksploatacyjne.

Niezobowiązująca diagnoza.

Darmowa diagnoza.

Wstępna diagnoza każdego urządzenia - zawsze jest bezpłatna

Uwaga! Komunikat od naszego działu AUDIO.
Bardzo ważna informacja - nie jesteśmy najtańszym serwisem na mieście, w ogóle nie jesteśmy tanim serwisem. Wszystkie tanie serwisy elektroniczne w Polsce juz zbankrutowały. My nie zamierzamy.

Świadczymy usługi w zakresie pełnej renowacji sprzętu. Zatrudniamy w tej chwili najlepszy team specjalistów, prawdziwy dream team. Świadczymy usługi na wysokim poziomie, cały czas doskonalimy procesy, podwyższamy naszą jakość, inwestujemy w sprzęt i cena naszej usługi musi odpowiadać naszemu poziomowi technicznemu.

Warto też podkreślić, że na Placu Konstytucji działa nasz sklep z aparaturą klasy Vintage - szczegóły dostępne pod linkiem: https://iviteraudio.pl

 

Uwaga! Komunikat od naszego działu AUDIO.

Dlaczego warto nas wybrać, postawić na nas?

Wchodząc na tę podstronę stoisz zapewne przed wyborem firmy serwisowej, jakiej chciałbyś powierzyć swój Ważny dla Ciebie sprzęt. Nazywam się Iwo Czerniawski, jestem twórcą i właścicielem firmy IVITER. Postaram się odpowiedzieć na pytanie - dlaczego to właśnie moją firmę warto wybrać, mojej firmie warto powierzyć naprawę swojego sprzętu. Dowiedz się więcej - podstrona Dlaczego my?

Zachęcam również do zapoznania się z naszymi referencjami (kliknij).
 

1Wypełnij formularz online

To wszystko, co musisz zrobić, aby rozpocząć. 
My zajmiemy się resztą.

2Pakowanie i odbiór

Nie musisz drukować dokumentów, kurier przyjedzie 
po urządzenie.

3Zwrot na nasz koszt

Niezależnie od decyzji, zwrócimy urządzenie 
bez opłat.

Przyjdź z ulicy!

Przyjdź z ulicy!

Przyjdź i dostarcz nam swój sprzęt osobiście. To najszybszy sposób!

Napisz maila

Napisz maila.

Napisz do nas maila - serwis@iviter.pl
Odpowiadamy bardzo szybko i sprawnie. 

zadzwoń

Zadzwoń do nas!

22 113 40 88
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.

Każda naprawa przeprowadzona zostanie z należną starannością, fachowością i wiedzą jakiej wymaga aparatura służąca reprodukcji dźwięku. Pochylimy się nad każdym modelem Technicsa z niezliczonej rzeszy urządzeń tej marki - firma bowiem obecna jest na rynku od 1965 roku, jej popularność w naszym kraju jest niezwykle wysoka, a liczba zaprojektowanych modeli ogromna. Wśród nich znaleźć można liczne premiery światowe, konstrukcje nowatorskie, a także wyznaczające standardy dla danej grupy wyposażenia. Poniżej prezentujemy listę wybranych urządzeń z bogatej historii Technicsa, którymi marka może się pochwalić.

  • Technics 1 (1965) - pierwszy produkt Technicsa. Dwudrożne monitory. System zebrał dobre opinie, które dotyczyły zwłaszcza reprodukcji tonów niskich, porównywalnych wówczas ze znacznie potężniejszymi zespołami podłogowymi. Za emisję basów odpowiadał 12-centymetrowy głośnik EAS-12PL50. Wysokie częstotliwości realizował 5HH17. Całości konstrukcji dopełniała precyzyjnie wytłumiona obudowa.
  • Technics 10A (1966) - pierwszy lampowy przedwzmacniacz stereo w ofercie Technicsa. Dwustopniowy obwód sprzężenia zwrotnego zapewniający niski poziom zniekształceń przy szerokim zakresie dynamiki. Ekranowana sekcja zasilania. Trzystopniowa kontrola tonów. Obwody korektora oparte na precyzyjnych rezystorach z tolerancją 1%.
  • Technics 20A (1966) - pierwszy wzmacniacz tej marki. Zbudowany z dwudziestu lamp (pentoda 50HB26). Brak transformatora wyjściowego (układ OTL) - głośniki podłączano bezpośrednio, co wówczas nie było powszechnym rozwiązaniem.
  • Technics 100P (1966) - pierwszy gramofon z ramieniem tangencjalnym.
  • Technics 30A (1968) - ulepszona wersja Technicsa 10A. Zastosowanie unikalnego rozwiązania SEPP (single ended push-pull) obniżyło poziom zniekształceń i poprawiło stosunek sygnału do szumu. Układ był zgodny z charakterystyką RIAA (wejście gramofonowe).
  • Technics 50A (1969) - pierwszy zintegrowany wzmacniacz tranzystorowy. Zastosowany obwód OCL (bez kondensatora wyjściowego) łączył wszystkie sekcje wzmacniacza mocy - rozwiązanie stopniowo upowszechniane w konstrukcjach innych firm.
  • SP-10 (1970) - pierwszy na świecie gramofon z napędem bezpośrednim. Niższy poziom wibracji w stosunku do konstrukcji napędzanych paskiem. Pomimo, iż adresatem był rynek konsumencki, SP-10 stał się wyposażeniem rozgłośni radiowych (BBC).
  • RS-275U (1970) - pierwszy na świecie magnetofon kasetowy z napędem bezpośrednim. Wyposażony w nowatorską głowicę HPF i wiele zaawansowanych funkcji (autostop, zdalne sterowanie, pamięć przewijania). Kamień milowy techniki magnetofonowej wprowadzający magnetofony kasetowe na salony audio.
  • SL-1200 (1972) - referencyjne przez ponad 35 lat model gramofonu z napędem bezpośrednim. Ulubiony sprzęt DJ-ski. Stabilne obroty (możliwość korekty w zakresie 10%). Pełna prędkość znamionowa uzyskiwana zaledwie podczas połowy obrotu talerza.
  • SU-10000 (1972) - najbardziej zaawansowany technologicznie wzmacniacz. Trzystopniowy układ korektora. Niskoszumowe tranzystory pnp. Wysoki stosunek sygnału do szumu i niskie zniekształcenia. Regulacja tonów w zakresie ± 12 dB w krokach co 2,5 dB. Wiodąca na rynku jednostka tamtych czasów.
  • SE-10000 (1972) - pierwszy na świecie wzmacniacz mocy zasilany zasilaczem napięcia stałego zbudowanym z wykorzystaniem kondensatorów dużej pojemności. Minimalizacja wahań napięcia zasilającego podczas pracy z pełną mocą, zapewniająca stabilne działanie. Współczynnik zniekształceń wynoszący tylko 1/10000. Czterostopniowy różnicowy układ wzmacniający będący rozwinięciem obwodu OCL. Nowy wskaźnik mocy umożliwiający dokładny odczyt wartości szczytowych.
  • SB-1000 (1973) - trójdrożna kolumna głośnikowa. Pierwsze na świecie trzywarstwowe stożkowe membrany głośnika nisko i średniotonowego. Wzmocniona obudowa. Wyjątkowo niski poziom zniekształceń.
  • SL-1300 (1974) - gramofon z napędem bezpośrednim wyposażony w funkcje automatycznego startu, automatycznego powrotu i powtarzania. Technics 7 (1975) - znane także jako SB-7000, trójdrożne zespoły głośnikowe zaprojektowane z wykorzystaniem teorii liniowej fazy (odpowiednie rozmieszczenie głośników).
  • RS-7500U (1976) - trzygłowicowy magnetofon kasetowy w systemie ELCASET.
  • RS-1500U (1976) - trzysilnikowy magnetofon szpulowy. Nowatorski transport taśmy (zamknięta pętla z jednego kabestanu, dwóch rolek dociskowych i rolki zwrotnej). Kwarcowa kontrola prędkości przesuwu.
  • SE-A1 (1977) - wzmacniacz klasy A+, 350 W mocy. Osiem niezależnych zasilaczy dla lewego i prawego kanału (po cztery zasilacze na kanał - podwójna monofoniczna struktura). Pomimo olbrzymiej mocy, brak wentylatorów, co pozwoliło na zastosowanie kompaktowej obudowy. Produkowany na zamówienie (1 sztuka dziennie).
  • SA-1000 (1977) - amplituner wysokiej mocy o niezwykle niskim poziomie zniekształceń (330 W na kanał przy zaledwie 0,03% THD). Rozwiązania konstrukcyjne zapewniły wyjątkową jakość dźwięku.
  • SU-A2 (1977) - wzmacniacz w klasie A. Najbardziej zaawansowany model. Architektura zapewniająca zminimalizowany przesłuch pomimo rozbudowanej wielofunkcyjności. Współczynnik zniekształceń na poziomie 0,003% w zakresie od 20 Hz do 20 kHz. Stosunek sygnału do szumu 95 dB. Konstrukcja w pełni oparta na obwodach prądu stałego.
  • SB-10000 (1977) - trójdrożny system głośnikowy o liniowej charakterystyce z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć z teorii fazy liniowej. Obudowa bass-reflex (głośnik niskotonowy), metalowe, specjalnie zaprojektowane głośniki tubowe (średnio i wysokotonowy).
  • SL-10 (1979) - automatyczny tangencjalny gramofon z napędem bezpośrednim i kwarcową stabilizacją obrotów. Szereg nowatorskich rozwiązań technologicznych i efektowny dizajn (obiekt w kolekcji MoMA).
  • SL-P10 (1982) - pierwszy odtwarzacz płyt CD.
  • SL-XP7 - (1985) - pierwszy na świecie przenośny odtwarzacz CD. Laser ze szklaną soczewką (FF-1) i bezszczotkowy silnik napędu bezpośredniego.
  • SB-RX50 (1986) - dwudrożny system głośników w nowatorskiej płaskiej konstrukcji współosiowej. Doskonała lokalizacja źródeł dźwięku, płaska charakterystyka.
  • SB-AFP1000 (1988) - specjalny panel głośnikowy. Bas emitowany falą płaską, przez co dźwięk był odporny na niekorzystne właściwości akustyczne pomieszczenia. Wykorzystywany w Wiedeńskiej Operze Narodowej.
  • SST-1 (1988) - dwudrożny system głośników tubowych. Znakomite parametry akustyczne były efektem zastosowanych rozwiązań technicznych oraz niekonwencjonalnej i nowatorskiej architektury powstałej z wykorzystaniem symulacji komputerowej. Eksponat stałej kolekcji MoMA.
  • SH-X1000 (1989) - cyfrowy procesor z 1-bitowym przetwornikiem cyfrowo-analogowym.
  • RS-AZ7 (1995) - magnetofon kasetowy wyposażony w nową głowicę odtwarzającą Amorphous-Z (poprawa stosunku sygnału do szumu, charakterystyki częstotliwościowej, charakterystyki fazowej oraz lepsza separacja kanałów).
  • SB-M10000 (1995) - zestaw podłogowych głośników wykonanych w systemie Keltona. Szerokie pasmo przenoszenia sięgające najgłębszych basów. Niezwykła łatwość i lekkość odtwarzania najniższych dźwięków.
  • SE-A7000 (1992 - 2000) - wzmacniacz mocy klasy AA zaprojektowany z wykorzystaniem tranzystorów MOSFET. Kondensatory elektrolityczne Master Series, specjalna konstrukcja separująca kanały w celu minimalizacji przesłuchów, solidna obudowa tłumiąca wibracje. Wierna reprodukcja sygnału w szerokim zakresie częstotliwości.
  • SU-C7000 (1992 - 2000) - przedwzmacniacz wykorzystujący zasilanie akumulatorowe. Eliminacja szumów i zniekształceń sieci elektrycznej dzięki separacji źródła zasilania prądem przemiennym od obwodów sygnałowych.
  • DVD-A10 (2000) - odtwarzacz DVD Audio/Video z przetwornikiem C/A 24 bity/192 kHz.

Galeria Iviter

serwis elektroniki 1 serwis elektroniki 2 serwis elektroniki 3 serwis elektroniki 4 serwis elektroniki 5 serwis elektroniki 6 serwis elektroniki 7 serwis elektroniki 8

Uwaga! Komunikat od naszego działu AUDIO

Bardzo ważna informacja - nie jesteśmy najtańszym serwisem na mieście, w ogóle nie jesteśmy tanim serwisem. Wszystkie tanie serwisy elektroniczne w Polsce juz zbankrutowały. My nie zamierzamy. Świadczymy usługi w zakresie pełnej renowacji sprzętu. Zatrudniamy w tej chwili najlepszy team specjalistów, prawdziwy dream team. Świadczymy usługi na wysokim poziomie, cały czas doskonalimy procesy, podwyższamy naszą jakość, inwestujemy w sprzęt i cena naszej usługi musi odpowiadać naszemu poziomowi technicznemu.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji.

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: iviterserwis.pl/referencje

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: iviterserwis.pl/darmowapaczka

serwis pogwarancyjny