
Nasza usługa "Darmowa paczka" ma zapewnić dostęp do usług serwisowych wszystkim mieszkańcom Polski. Wystarczy wypełnić formularz, spakować sprzęt a nasz kurier odbierze uszkodzone urządzenie oraz odwiezie je - na koszt naszego serwisu i to niezależnie od tego, czy usługa zostanie nam zlecona. Również diagnoza usterki jest bezpłatna. Nie ma więc znaczenia gdzie mieszkasz - nasz serwis jest dostępny dla Ciebie na wyciągnięcie ręki!
Kilka ważnych wniosków o naszej usłudze:
- Klient nic nie płaci za wysyłkę, zarówno wysyłając sprzęt do serwisu, jak również otrzymując go z powrotem - nawet jeśli usługa nie zostanie zlecona (np. po diagnozie).
- Uproszczona procedura wysyłki sprzętu - wystarczy wypełnić formularz. Nie trzeba nawet drukować listu przewozowego - zamówiony przez nas kurier będzie go już posiadał. Kurier sam odbierze spakowane przez Ciebie urządzenie z Twojego domu.
- Wstępna diagnoza sprzętu jest darmowa - po niej nastąpi kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów naprawy, złożona zostanie propozycja.
Uwaga! Wymiary Darmowej Paczki NIE MOGĄ przekraczać 60x60x50cm i masy 29kg!
W przypadku większych przedmiotów - prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów usługi.
Jak działa usługa "darmowej paczki"?
1. Wypełniasz formularz i my kontaktujemy się z Tobą, potwierdzając gotowość do działania.
2. Pakujesz urządzenie. W przypadku osób z Warszawy - pakowanie sprzętu nie jest wymagane - sprzęt odbierze nasz pracownik.
3. Nasz kurier odbiera paczkę i urządzenie trafia do naszego serwisu.
4. Dokonujemy bezpłatnej diagnozy i informujemy Cię o proponowanych kosztach usługi.
5. Podejmujesz decyzję - niezależnie od decyzji sprzęt wróci do Ciebie tę samą drogą, czyli poprzez wysyłkę kurierską realizowaną na koszt naszej firmy - niezależnie od tego czy zlecisz nam usługę czy też nie.
Nic nie płacisz za przesłanie urządzenia do naszego serwisu - nawet jeżeli usługa serwisowa nie zostanie zrealizowana (niezależnie z jakiego powodu). Zwrot urządzenia z serwisu - również jest darmowy.
Jak poprawnie i bezpiecznie spakować sprzęt do wysyłki do serwisu?
To nic trudnego - ale warto aby poświęcić temu zadaniu chwilę uwagi.
To bardzo ważne. Jeśli sprzęt nie zostanie spakowany poprawnie – może doznać uszkodzenia w transporcie. Na co należy zwrócić uwagę? Na kilkuwarstwową ochronę pakowanego przedmiotu. Przedmiot musi mieć sztywne opakowanie zewnętrzne. Wewnątrz musi być warstwa miękka. A sam przedmiot jeszcze raz musi być owinięty w coś twardego. Dopuszczalne konfigurację są różne – ale zasada jest taka sama – kilka warstw ochronnych – w tym warstwa miękka, która musi być dostatecznie gruba.
Przykład 1. – wzmacniacz audio. Owijamy w grubą warstwę folii bąbelkowej, następnie owijamy kawałkami kartonów, następnie całość wkładamy w mocny karton. A najlpiej spakowany tak karton włożyć w jeszcze jeden - jeszcze większy - a przestrzeń między nimi uzupełnić elastycznym wypełniaczem - nawet pogniecionymi gazetami.
Przykład 2. - ekspres do kawy. Wkładamy ekspres do pudełka, w którym go kupiliśmy – ale uzupełniamy pudełko miękkim materiałem – o ile stwierdzamy, że ma luzy. Następnie bierzemy znacznie większy karton i uzupełniamy wypełniaczami – mogą być nawet kawałki kartonów, papiery, pogniecione gazety – wkładamy do wielkiego kartonu nasze karton z ekspresem – i wtedy dopiero możemy mieć pewność, że wszystko będzie dobrze.
Przykład 3. Telefon, tablet. Owijamy w gazety lub folię bąbelkową. Jeśli używamy gazety – to zawijamy telefon raz, potem drugi raz, trzeci raz – wytworzy się gruba warstwa ochronna. Całość umieszczamy w kartonie, który dodatkowo uzupełniamy gazetami lub innym wypełniaczem – aby nie było luzów.
Warto też przypomnieć, że klienci z Warszawy nie muszą pakować sprzętu gdyż urządzenia odbiera nasz pracownik.