Serwis skanerów produkcyjnych Miru Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie Polski
Loading...

IVITER poszukuje pracowników

Cały czas rośniemy, przybywa klientów, zleceń, pracy. Bardzo poszukujemy do pracy osób zwłaszcza na stanowiska związane z obsługą klienta (sprzedaż, negocjacje i nadzór nad procesem naprawy), serwisantów elektroników - w tym również zaawansowanych serwisantów sprzętu AGD, sprzedawców elektroników - chcących zaangażować się w tworzenie i rozwoju naszego elektronicznego sklepu internetowego oraz stacjonarnego, specjalistów od mechaniki - zdolnych tworzyć obudowy, wzornictwo naszych urządzeń.
Szczegóły pod linkiem https://iviter.pl/oferty-pracy/

Bezpłatny i niezobowiązujący odbiór i odwiezienie sprzętu do klienta na terenie Warszawy oraz całej Polski.

W związku zaistniałą sytuacją oferujemy bezpłatny transport (nie dotyczy to przesyłek wielkogabarytowych) sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie Warszawy oraz całej Polski, jak również bezpłatną diagnozę. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi. Sprzęt odwożony do klientów dezynfekowany jest przy pomocy specjalnych preparatów. Zapraszamy do kontaktu mailowego w celu ustalenia szczegółów, ewentualnie telefonicznego (preferowany mail) - serwis(małpa)iviter.pl . Drodzy Klienci! Przed zamówieniem kuriera będziemy chcieli jeszcze ustalić kilka szczegółów aby wstępnie ustalić czy dana naprawa jest potencjalnie możliwa do wykonania i czy jej koszt będzie optymalny. Wszystko ustalimy przy bezpośrednim kontakcie. 

Szczegóły odnośnie wysyłki sprzętu dostępne pod linkiem: 
https://iviterserwis.pl/bezplatny-odbior-urzadzenia


Serwisujemy skanery produkcyjne koreańskiej firmy Miru Data Systems Inc. Doświadczony i wykwalifikowany zespół naszych serwisantów dokłada wszelkich starań aby proces naprawczy przebiegał szybko i sprawnie. Wszelkie działania serwisowe przeprowadzamy w oparciu o decyzję zleceniodawcy podjętą na podstawie bezpłatnej diagnozy. Rezygnacja z naprawy na tym etapie nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Na wszystkie prace serwisowe udzielamy stosownej gwarancji.

 

 

Marka Miru powstała w 1999 roku a pierwszym zaprojektowanym modelem był skaner MDS 2000. Szybko znalazł on zastosowanie w obsłudze systemu potwierdzeń bankowych w Korei Południowej. Kolejne modele urządzeń rozpoczęły służbę w instytucjach finansowych, firmach telekomunikacyjnych, kolejach państwowych i liniach lotniczych.

Poziom technologiczny urządzeń tej marki potwierdzony jest zastosowaniem kilku innowacyjnych rozwiązań, z których najciekawszym jest opatentowana specjalna konstrukcja modułu optycznego.

Skanery produkcyjne Miru charakteryzuje wiele niezbędnych w tym trybie pracy funkcji:

  • Możliwość skanowania dokumentów w wielu rozmiarach (do A3).
  • Dzięki panelowi sterowania – lokowanie dokumentów w chmurze lub przesłanie za pomocą poczty elektronicznej.
  • Duży podajnik dokumentów – do 500 arkuszy.
  • Funkcja skanowania długich dokumentów.
  • Endorser – możliwość dodania etykiety (data, nazwa, logo itp.) do skanowanego dokumentu.
  • Detekcja podwójnego pobrania dokumentu dzięki czujnikom ultradźwiękowym.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).