Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się. IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe). 

W celu dokonania możliwie najszybszej naprawy prosimy udać się do naszego oddziału na Placu Konstytucji 5 - lokal "Instrumenty Muzyczne"  - posiadamy tam wysoko wykwalifikowanych techników, którzy świetnie znają się w zakresie usług naprawy, smartfonów, tabletów czy laptopów. 

Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się.

Po podłączeniu do portu dane urządzenie nie jest widoczne – za brak komunikacji często odpowiadają uszkodzone gniazda (porty USB, HDMI itp.). Są to bardzo wrażliwe podzespoły na wszelkie czynniki mechaniczne, dlatego należy obchodzić się z nimi ostrożnie. Nie należy szarpać przewodów połączeniowych, delikatnie wysuwać wtyczki z gniazd. Niekiedy przyczyna usterki może leżeć po stronie systemowej (np. błędy rejestru, kłopoty ze sterownikami) lub niewłaściwych ustawień BIOS (kontroler USB).

Właściwy powód usterki można określić na podstawie odpowiedniej diagnozy serwisowej.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki