Serwis ekspresów Saeco Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie całej Polski
Loading...

1. Potwierdzamy - jesteśmy otwarci, działamy normalnie, a nawet jeszcze skuteczniej!
2. Bezpłatny i niezobowiązujący odbiór i odwiezienie sprzętu do klienta na terenie Warszawy oraz całej Polski. 

W związku zaistniałą sytuacją oferujemy bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie Warszawy oraz całej Polski, jak również bezpłatną diagnozę. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi. Sprzęt odwożony do klientów dezynfekowany jest przy pomocy specjalnych preparatów. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów. 

Szczegóły odnośnie wysyłki sprzętu dostępne pod linkiem: 
https://iviterserwis.pl/bezplatny-odbior-urzadzenia


Serwisujemy wszystkie ekspresy Saeco. Wykonujemy zarówno proste naprawy, jak również przeglądy, czyszczenie, na złożonych naprawach kończąc. Do serwisu stosujemy wyłącznie wysokiej klasy podzespoły. Przy każdym pierwszym kontakcie z ekspresem oceniamy jego stan techniczny aby stwierdzić co jeszcze, oprócz zgłoszonego problemu, należałoby poprawić (przykładowo bardzo często wymieniamy zużyte o-ringi). 

Jesteśmy w stanie dać nowe życie Twojej maszynie. Każda nasza naprawa, czynność serwisowa związana jest z kompleksową renowacją dostarczonego do nas sprzętu. Być może nie jesteśmy najtańszym serwisem w zakresie napraw ekspresów do kawy, zdecydowanie jednak przykładamy ogromną wagę do tego, aby ekspres po naszej naprawie działał bardzo dobrze. Za każdym razem odkamieniamy, odwapniamy maszynę, dokładnie ja czyścimy, również wskazujemy na błędy w użytkowaniu i szkolimy jak uniknąć awarii w przyszłości. 

 

 

Marka powstała w 1981 roku w Gaggio Montano we Włoszech, choć jej początki sięgają roku 76 kiedy niejaki Sergio Zappella pod szyldem GSL rozpoczął produkcję ciśnieniowych ekspresów do użytku domowego. Późniejsza współpraca ze szwajcarskim inżynierem Arthurem Schmedem zaowocowała prawdziwym przełomem.

Oto w 1985 roku na rynku pojawia się pierwszy na świecie w pełni automatyczny ekspres ciśnieniowy. Od tego momentu następuje lawinowy rozwój firmy.

W 1996 na rynek wchodzi Cappuccinatore, maszynka do domowego cappuccino wyposażona w automatyczny spieniacz mleka – cały proces jest uruchamiany za pomocą jednego przycisku.

W 1998 pojawia się znacząca innowacja – system Aroma. Uzyskano bogatszy aromat dzięki nawilżeniu zmielonej kawy we wstępnym cyklu parzenia.

W 2004 po raz pierwszy pojawia się pokrętło umożliwiające dostosowanie parametrów kawy do preferencji użytkownika. Staje się możliwa szybka regulacja ciśnienia i wypływu kawy dająca kontrolę nad grubością pianki i jej strukturą. W tym samym roku pojawiają się także opatentowane regulowane młynki ceramiczne. Technologia pozwala na wydobycie bogatszego aromatu bez względu na gatunek kawy dzięki procesowi dokładniejszego mielenia i nie przegrzewania ziaren (brak posmaku przypalenia).

W roku 2007 wprowadzony zostaje system z inteligentnym młynkiem posiadającym automatyczna regulację grubości mielenia ziaren (mocna kawa wymaga drobniejszego mielenia).

Kolejna opatentowana technologia pojawia się w 2012. Latte Perfetto dzięki systemowi dwukrotnego spieniania mleka pozwala uzyskać wyjątkowo gęstą i subtelną piankę. W kwestii higieny innowacyjna okazuje się funkcja podwójnego czyszczenia wykorzystana w specjalnym (przystosowanym do przechowywania w lodówce) dwukomorowym pojemniku na mleko.

W 2013 pojawia się zmodernizowany blok zaparzający. Tajemnica parzenia tkwi w regulowanym ciśnieniu, które powinno być wysokie w przypadku espresso, i niższe przy klasycznej kawie. Nowa komora parzenia VariPresso dzięki możliwości dostosowania odpowiedniego ciśnienia pozwala na uzyskanie idealnego efektu przy znacznie większej ilości zaparzanej kawy.

2014 – na rynek wchodzi GranBaristo Avanti, pierwszy domowy ekspres zapewniający komunikację z aparaturą za pomocą urządzenia przenośnego i aplikacji Saeco Avanti.

Rok 2015 i kolejny patent – filtr do wody AquaClean. Zastosowanie filtra jest gwarancją utrzymania aparatury wolnej od kamienia przez określony normami producenta znacznie większy niż dotychczas limit ilości zaparzonej kawy.

img_7357a.jpg

Należałoby jeszcze wspomnieć o łatwo obsługiwanym bloku zaparzającym, którego mycie nie wymaga zbytniego zachodu i jego niezwykle niskim zużyciu wody podczas cyklu płukania. O technologii Thermospeed, która pozwala na błyskawiczne i wydajne podgrzewanie obiegu kawy oraz pomyśle podwójnego bojlera i dwóch oddzielnych systemach grzewczych zapewniających optymalną temperaturę kawy i mleka. O technologii czyszczenia parą obwodów mlecznych i mechanizmów spieniających. O funkcji personalizacji etapów parzenia i pamiętania wszystkich ustawień osobistych. W sumie 30 lat działalności firmy Saeco zaowocowało 110. zarejestrowanymi patentami.

Z punktu widzenia serwisowania i obsługi sprzętów firmy Saeco istotny jest stosunkowo łatwy dostęp do podzespołów i części zamiennych oraz ich przystępna cena.

Na koniec warto zwrócić uwagę na wzornictwo – to na ogół dopracowane projekty z pojawiającym się wykończeniem panelu przedniego ze stali szlachetnej.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

Odpowiedzialność właściciela

W przypadku zastrzeżeń, opóźnień - prosimy o kontakt na specjalny adres mailowy interwencja (at) iviter.pl 

IVITER serwis - chociaż stoi za nim obecnie armia oddanych ludzi, techników, managerów, zaopatrzeniowców, doradców - to jest on tworem jednego człowieka - to ja stworzyłem i wymyśłiłem tę firmę, co było zwłaszcza trudne w dobie niemal całkowitej likwidacji przemysłu elektronicznego oraz zdecydowanej niechęci producentów elektroniki do nieaturyzowanych serwisów (lobby producentów elektroniki m.in. zdołało wprowadzić zakaz płatnej reklamy usług serwisowych w wyszkukiwarce google). Udało się stworzyć funkcjonujący serwis elektroniki. Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko się udało, wiem też, że w wielu dziedzinach zwyczajnie nie ma innego serwisu, jesteśmy jedyną opcją - uprzejmie więc jako właściciel firmy proszę - w przypadku jakichkolwiek kłopotów, opóźnień, niedogodności, reklamacji - proszę o kontakt bezpośredni mailowy z moim zespołem interwencyjnym, składającym się z moich najelpszych ludzi a obiecuję każdy kłopot zostanie rozwiązany szybko i bezboleśnie. Kontakt to:

interwencja (at) iviter.pl

(at) proszę znakiem @.

Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - twórca i właściciel firmy IVITER 

6 miesięczna gwarancja na naprawy

Z dniem 24.12.2019 wprowadzamy 6-miesięczną gwarancję na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie. 

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).