Serwis ekspresów do kawy Rancilio Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie Polski
Loading...

IVITER poszukuje dyrektora generalnego!

Szczegóły pod linkiem https://iviter.pl/artykuly/iviter-manager-generalny-poszukiwany-oferta-pracy/

Bezpłatny i niezobowiązujący odbiór i odwiezienie sprzętu do klienta na terenie Warszawy oraz całej Polski. 

W związku zaistniałą sytuacją oferujemy bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie Warszawy oraz całej Polski, jak również bezpłatną diagnozę. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi. Sprzęt odwożony do klientów dezynfekowany jest przy pomocy specjalnych preparatów. Zapraszamy do kontaktu mailowego w celu ustalenia szczegółów, ewentualnie telefonicznego (preferowany mail) - serwis(małpa)iviter.pl . Drodzy Klienci! Przed zamówieniem kuriera będziemy chcieli jeszcze ustalić kilka szczegółów aby wstępnie ustalić czy dana naprawa jest potencjalnie możliwa do wykonania i czy jej koszt będzie optymalny. Wszystko ustalimy przy bezpośrednim kontakcie. 

Szczegóły odnośnie wysyłki sprzętu dostępne pod linkiem: 
https://iviterserwis.pl/bezplatny-odbior-urzadzenia


Serwisujemy ekspresy do kawy produkowane pod marką Rancilio. Naprawiamy wszystkie modele, specjalizując się w profesjonalnych maszynach przeznaczonych do pracy w punktach gastronomicznych i obiektach biurowych.

Rancilio jest marką globalną produkującą znakomitej jakości urządzenia kawiarniane, jednak także podlegające awariom. Przypominamy, iż właściwa eksploatacja ekspresu, związana m.in. z czyszczenie i cyklicznymi przeglądami przedłuża okres bezawaryjnej pracy urządzenia. Dlatego warto stosować się do zaleceń producenta, jak również zlecać okresowe zabiegi konserwacyjne, które obok czynności naprawczych proponują nasze punkty serwisowe.

Zapewniamy wykwalifikowany i doświadczony zespół serwisantów, wsparty odpowiednio wyposażonym zapleczem technicznym oraz szerokim dostępem do oryginalnych podzespołów i części zamiennych.

Oferujemy bezpłatną diagnostykę ekspresu Rancilio. Na jej podstawie sporządzony zostaje kosztorys usunięcia usterki. Diagnostyka nie jest zobowiązująca - na tym etape serwisowania można zrezygnować z naszych usług bez wnoszenia jakichkolwiek opłat.

Gwarantujemy rzetelne i sprawne przeprowadzenie wszelkich procedur serwisowych. Działamy szybko - wiemy jak kłopotliwe są przestoje w pracy tego rodzaju urządzeń. Ekspresowi poświęcamy jednak wymaganą przywróceniem pełnej funkcjonalności odpowiednią ilość czasu. Każdy proces serwisowy wieńczą odpowiednie procedury testowe - musimy mieć pewność, że przekazany do eksploatacji Rancilio jest w pełni sprawnym i funkcjonalnym urządzeniem. Na przeprowadzone usługi udzielamy oczywiście gwarancji.

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek kłopotów z ekspresem Rancilio zapraszamy do naszego serwisu. Służymy radą i pomocą.

Wśród serwisowanych modeli Rancilio znaleźć można m.in.:

  • Linia Klasa 20: Classe 20 ASB, Classe 20 TP, Classe 20 SB.
  • Linia Klasa 11: KLASA 11 USB Xcelsius, Classe 11 USB, Classe 11 USB Xcelsius Tall, Classe 11 USB Tall.
  • Linia Klasa 9: Classe 9 USB Xcelsius, Classe 9 USB, Classe 9 USB Xcelsius Tall, Classe 9 USB Tall, Classe 9 S.
  • Linia Klasa 7: Classe 7 USB, Classe 7 USB Tall, Classe 7 S.
  • Linia Klasa 5: Classe 5 USB, Classe 5 USB Tall, Classe 5 S, Classe 5 Leva.
  • Silvia Pro, Silvia, Silvia E V6, Silvia E V5, Silvia Black.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).