Serwis ekspresów do kawy Krups IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

Serwis ekspresów do kawy Krups

Serwisujemy ekspresy do kawy niemieckiej marki Krups. Wykonujemy zarówno naprawy bieżące, jak i okresowe przeglądy. Oferujemy bezpłatną diagnozę urządzenia, na podstawie której przeprowadzamy wycenę kosztów ewentualnej naprawy. Podczas każdej czynności serwisowej, naszym naczelnym celem jest pełna renowacja urządzenia, usunięcie wszystkich przyczyn niesprawności, usunięcie kamienia, oczyszczenie wszystkich torów ekspresu. Doradzamy również naszym Klientom w zakresie użytkowania ekspresu w sposób poprawny i bezpieczny dla maszyny. 

Przed opuszczeniem serwisu każdy ekspres poddajemy odpowiednio szczegółowym testom, a na przeprowadzone działania serwisowe udzielamy stosownej gwarancji.

Konstrukcje modeli produkowanych przez Krups są nam doskonale znane – usunięcie usterki na ogół nie stanowi problemu. Doświadczony zespół serwisantów dokłada wszelkich starań aby proces naprawczy przebiegał szybko i sprawnie – zdajemy sobie sprawę jak ważna jest poranna kawa, dlatego robimy wszystko aby właściciel urządzenia nie rozstawał się z ekspresem na dłużej niż jest to konieczne.

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z posiadanym przez Państwa modelem ekspresu marki Krups, zapraszamy do odwiedzenia naszego serwisu – służymy pomocą.

Marka Krups należy obecnie do liderów w branży drobnego AGD, w tym ekspresów do kawy, jednak w momencie powstania, w roku 1846, była... kuźnią. W kolejnych latach zajmowała się produkcją na użytek przemysłowy precyzyjnych wag igłowych.

W segmencie urządzeń kawiarnianych marka pojawiła się w roku 1956, kiedy to na rynku zadebiutował pierwszy zaprojektowany i wykonany przez Krups elektryczny młynek do mielenia kawy. Młynek okazał się sukcesem – w pierwszym roku produkcji sprzedano milion sztuk.

Kolejne lat przynosiły nowe produkty – w roku 1961 pojawił się, bijąc błyskawicznie rekordy popularności, pierwszy w ofercie Krups ekspres do kawy ONKO. Seria T8 w różnych wariantach produkowana jest do dzisiaj.

Nowe technologie rozwijane z upływem lat okazały się dla inżynierów Krupsa niezwykle inspirujące – w roku 1991 nawiązana została współpraca z firmą Nestle, owocem której był pierwszy model ekspresu na saszetki z kawą. Tak powstało Nespresso, urządzenie, które odniosło niezwykły sukces komercyjny.

Po 15 latach Krups powrócił do współpracy z Nestle wprowadzając na rynek urządzenia Nescafé Dolce Gusto, ekspres na kapsułki, pozwalający w prosty sposób przyrządzać różne rodzaje kaw.

W 2012 roku Krups rozpoczął produkcję EA9010, pierwszego w pełni automatycznego ekspresu, pozwalającego cieszyć się kawą przyrządzaną za pomocą dotknięcia jednego przycisku. Model wyposażony został w nowatorską parową dyszę z funkcją automatycznego czyszczenia.

Rok 2016 przyniósł kolejną nowość: Latte Smart, ekspres obsługiwany za pomocą smartfona. Uruchomienie procesu parzenia następuje z poziomu aplikacji z dowolnego miejsca – oprogramowanie, oprócz obsługi całego procesu, pozwala na wprowadzenie i zapamiętanie osobistych preferencji użytkownika.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

Odpowiedzialność właściciela

IVITER serwis - chociaż stoi za nim obecnie armia oddanych ludzi, techników, managerów, zaopatrzeniowców, doradców - to jest on tworem jednego człowieka - to ja stworzyłem i wymyśłiłem tę firmę, co było zwłaszcza trudne w dobie niemal całkowitej likwidacji przemysłu elektronicznego oraz zdecydowanej niechęci producentów elektroniki do nieaturyzowanych serwisów (lobby producentów elektroniki m.in. zdołało wprowadzić zakaz płatnej reklamy usług serwisowych w wyszkukiwarce google). Udało się stworzyć funkcjonujący serwis elektroniki. Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko się udało, wiem też, że w wielu dziedzinach zwyczajnie nie ma innego serwisu, jesteśmy jedyną opcją - uprzejmie więc jako właściciel firmy proszę - w przypadku jakichkolwiek kłopotów, opóźnień, niedogodności, reklamacji - proszę o kontakt bezpośredni mailowy ze mną a obiecuję każdy kłopot rozwiązać osobiście lub przy pomocy moich najbardziej zaufanych managerów. Kontakt to iwo (at) iviter.pl (zastąpić (at) proszę znakiem @. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - twórca i właściciel firmy IVITER 

6 miesięczna gwarancja na naprawy

Z dniem 24.12.2019 wprowadzamy 6-miesięczną gwarancję na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie. 

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).