Serwis DeLonghi IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

Serwis DeLonghi

Zajmujemy się serwisem i konserwacją ekspresów do kawy DeLonghi. Znamy bardzo dobrze konstrukcję tych ekspresów - jesteśmy w stanie wykonać zarówno kompletny remont, jak również przegląd okresowy. Produktów DeLonghi nie cechuje niestety podwyższona niezawodność - specjaliści raczej nie polecają tych ekspresów do biur, gdzie kawa jest robiona na okrągło. Nie są jednak na szczęście tak wymyślne jak np. te ze stajni Siemensa i w związku z tym...

delonghi naprawa ekspresów do kawy

 

 

Do firmy De’Longhi nasz serwis posiada szczególny sentyment. Modele produkowane przez nią mają przemyślaną konstrukcję, wyjątkowo przyjazną wszelkiej wewnętrznej ingerencji i nasi serwisanci po prostu lubią je naprawiać.

De’Longhi jest firmą rodzinną z ponad stu letnią tradycją. Jej założycielem i nestorem rodu jest Giuseppe De’Longhi zaś początki firmy sięgają 1902 roku – to wtedy we włoskim Treviso powstała niewielka manufaktura zajmująca się produkcją (uwaga!) pieców grzewczych. Z upływem lat firma podlegała przekształceniom dywersyfikując swą produkcję. W latach 80-tych zadebiutowała na rynku kuchennych AGD, by w kolejnej dekadzie serią „Bar” rozpocząć produkcją wyrobów, które stały się jej najlepszym reprezentantem – oczywiście ekspresów do kawy.

     img_6581a_2.jpg

A oto krótka historia parzenia kawy w wydaniu De’Longhi.

Ekspresy wysokociśnieniowe

1990. Na rynek wchodzi wspomniana seria „Bar”.

1994. Pierwszy automatyczny system spieniający mleko.

2001. Pojawia się sitko z filtrem crema, reklamowane jako zapewniające smakowitą i trwałą kremową piankę.

2011. Pierwszy wysokociśnieniowy ekspres De’Longhi z funkcją „Automatyczne cappuccino”. Dzięki opatentowanemu systemowi spieniającemu mleko i układom termobloków proces parzenia kawy jest uruchamiany za pomocą jednego przycisku.

Ekspresy automatyczne

2003. Pierwszy pełny automat z opatentowanym systemem spieniania mleka IFD, pozwalającym na przygotowanie zarówno cappuccino jak i latte macchiato. 

2004. Pojawiają się modele z systemem kontroli pary i funkcją czyszczenia dysz.

2009. Modele z ulepszonym systemem spieniania mleka LatteCrema. Unowocześniona technologia dwóch układów hydraulicznych oraz bloku elektronicznego zapewniającego bardziej precyzyjną pracę.

2011. Na rynek trafia stylowy kompakt PrimaDonna S De Luxe wykonany w całości ze stali.

2012. Model ESAM 6900 z funkcją „Gorąca czekolada” i kolorowym wyświetlaczem dotykowym.

Ekspresy kapsułkowe

2006. Współpraca z Nespresso owocuje modelem z funkcją „Automatyczne cappuccino”.

2012. Pojawia się system reprezentujący ulepszoną wersją „Automatyczne cappuccino”.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

Odpowiedzialność właściciela

IVITER serwis - chociaż stoi za nim obecnie armia oddanych ludzi, techników, managerów, zaopatrzeniowców, doradców - to jest on tworem jednego człowieka - to ja stworzyłem i wymyśłiłem tę firmę, co było zwłaszcza trudne w dobie niemal całkowitej likwidacji przemysłu elektronicznego oraz zdecydowanej niechęci producentów elektroniki do nieaturyzowanych serwisów (lobby producentów elektroniki m.in. zdołało wprowadzić zakaz płatnej reklamy usług serwisowych w wyszkukiwarce google). Udało się stworzyć funkcjonujący serwis elektroniki. Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko się udało, wiem też, że w wielu dziedzinach zwyczajnie nie ma innego serwisu, jesteśmy jedyną opcją - uprzejmie więc jako właściciel firmy proszę - w przypadku jakichkolwiek kłopotów, opóźnień, niedogodności, reklamacji - proszę o kontakt bezpośredni mailowy ze mną a obiecuję każdy kłopot rozwiązać osobiście lub przy pomocy moich najbardziej zaufanych managerów. Kontakt to iwo (at) iviter.pl (zastąpić (at) proszę znakiem @. Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - twórca i właściciel firmy IVITER 

6 miesięczna gwarancja na naprawy

Z dniem 24.12.2019 wprowadzamy 6-miesięczną gwarancję na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie. 

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).