Problem ten dotyczyć może zmiany ustawień urządzenia m. in. grubości mielenia, kalibracji dozowania kawy, wody lub mleka. I tak w przypadku ziaren mielonych zbyt drobno otrzymamy kawę lecącą do filiżanki wolno, skapującą z wylewki. Grube mielenie powoduje zaś zbyt szybkie napełnienie filiżanki.
Zmiany ustawień dokonujemy na wyłączonym młynku, w przeciwnym wypadku możemy doprowadzić do jego uszkodzenia (zablokowania lub nawet zatarcia silnika). Regulacja ustawień wymaga zawsze przygotowania kilku kaw testowych. Jeśli zmiany ustawień nie przyniosą oczekiwanych rezultatów urządzenie może wymagać naprawy.
Gdy kawa jest niesmaczna
Problem odpowiednich ustawień dotyczy także jakości otrzymywanej kawy. Jak podaje producent ekspresów Saeco ponad 70% przypadków niskiej jakości napoju związanych jest z nieprawidłowym dozowaniem kawy, co jest efektem niewłaściwej kalibracji aparatury. W obu wymienionych przypadkach serwis może oczywiście odpowiednio skalibrować urządzenie.
Darmowy transport
Bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie całej Polski. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi
Gwarancja 12 miesięcy!
Nasza 12-miesięczna gwarancja pokazuje, że jesteśmy pewni jakości naszych napraw. 6-miesięczna gwarancję na materiały eksploatacyjne.
Darmowa diagnoza.
Wstępna diagnoza każdego urządzenia - zawsze jest bezpłatna.
Dlaczego warto nas wybrać, postawić na nas?
Wchodząc na tę podstronę stoisz zapewne przed wyborem firmy serwisowej, jakiej chciałbyś powierzyć swój Ważny dla Ciebie sprzęt. Nazywam się Iwo Czerniawski, jestem twórcą i właścicielem firmy IVITER. Postaram się odpowiedzieć na pytanie - dlaczego to właśnie moją firmę warto wybrać, mojej firmie warto powierzyć naprawę swojego sprzętu. Dowiedz się więcej - podstrona Dlaczego my?
Zachęcam również do zapoznania się z naszymi referencjami (kliknij).
1Wypełnij formularz online
To wszystko, co musisz zrobić, aby rozpocząć. My zajmiemy się resztą.
2Pakowanie i odbiór
Nie musisz drukować dokumentów, kurier przyjedzie po urządzenie.
3Zwrot na nasz koszt
Niezależnie od decyzji, zwrócimy urządzenie bez opłat.
Przyjdź z ulicy!
Przyjdź i dostarcz nam swój sprzęt osobiście. To najszybszy sposób!
Napisz maila.
Napisz do nas maila - serwis@iviter.pl
Odpowiadamy bardzo szybko i sprawnie.
Zadzwoń do nas!
22 113 40 88
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.