Kawa kapie lub leci za szybko Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie Polski
Loading...

IVITER poszukuje dyrektora generalnego!

Szczegóły pod linkiem https://iviter.pl/artykuly/iviter-manager-generalny-poszukiwany-oferta-pracy/

Bezpłatny i niezobowiązujący odbiór i odwiezienie sprzętu do klienta na terenie Warszawy oraz całej Polski. 

W związku zaistniałą sytuacją oferujemy bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie Warszawy oraz całej Polski, jak również bezpłatną diagnozę. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi. Sprzęt odwożony do klientów dezynfekowany jest przy pomocy specjalnych preparatów. Zapraszamy do kontaktu mailowego w celu ustalenia szczegółów, ewentualnie telefonicznego (preferowany mail) - serwis(małpa)iviter.pl . Drodzy Klienci! Przed zamówieniem kuriera będziemy chcieli jeszcze ustalić kilka szczegółów aby wstępnie ustalić czy dana naprawa jest potencjalnie możliwa do wykonania i czy jej koszt będzie optymalny. Wszystko ustalimy przy bezpośrednim kontakcie. 

Szczegóły odnośnie wysyłki sprzętu dostępne pod linkiem: 
https://iviterserwis.pl/bezplatny-odbior-urzadzenia


Problem ten dotyczyć może zmiany ustawień urządzenia m. in. grubości mielenia, kalibracji dozowania kawy, wody lub mleka. I tak w przypadku ziaren mielonych zbyt drobno otrzymamy kawę lecącą do filiżanki wolno, skapującą z wylewki. Grube mielenie powoduje zaś zbyt szybkie napełnienie filiżanki. Zmiany ustawień dokonujemy na wyłączonym młynku, w przeciwnym wypadku możemy doprowadzić do jego uszkodzenia (zablokowania lub nawet zatarcia silnika). Regulacja ustawień wymaga zawsze przygotowania kilku kaw testowych. Jeśli zmiany ustawień nie przyniosą oczekiwanych rezultatów urządzenie może wymagać naprawy.

Gdy kawa jest niesmaczna

Problem odpowiednich ustawień dotyczy także jakości otrzymywanej kawy. Jak podaje producent ekspresów Saeco ponad 70% przypadków niskiej jakości napoju związanych jest z nieprawidłowym dozowaniem kawy, co jest efektem niewłaściwej kalibracji aparatury.

W obu wymienionych przypadkach serwis może oczywiście odpowiednio skalibrować urządzenie.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).