Co robić w przypadku utraty danych Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie całej Polski
Loading...

Gdy zorientujemy się, że dane z naszego urządzenia zniknęły, przede wszystkim nie należy podejmować żadnych nerwowych ruchów, każde działanie, kolejne nieprzemyślane kroki mogą spowodować nadpisywanie utraconych informacji i zmniejszać szanse na ich odzyskanie. Im krócej korzysta się z danego nośnika tym większe prawdopodobieństwo przywrócenia w całości utraconych plików.

Pierwszym i najważniejszym krokiem w takim przypadku jest wyłączenie urządzenia, jeśli jest to możliwe także wyjęcie baterii lub odłączenie wtyczki zasilającej. W przypadku utraty danych znajdujących się na dysku twardym komputera pod żadnym pozorem nie należy restartować systemu. Jeśli dane znajdowały się na nośniku typu flash, jak pendrive, karta pamięci czy zewnętrzny dysk SSD należy fizycznie odłączyć nośnik od urządzenia.

Następnym krokiem jest nawiązanie kontaktu z naszym serwisem i opisanie zaistniałego problemu. Niezależnie od decyzji dotyczącej skorzystania z naszych usług, udzielimy kolejnych wskazówek co do dalszego postępowania.

Odpowiedzialność właściciela

W przypadku zastrzeżeń, opóźnień - prosimy o kontakt na specjalny adres mailowy interwencja (at) iviter.pl 

IVITER serwis - chociaż stoi za nim obecnie armia oddanych ludzi, techników, managerów, zaopatrzeniowców, doradców - to jest on tworem jednego człowieka - to ja stworzyłem i wymyśłiłem tę firmę, co było zwłaszcza trudne w dobie niemal całkowitej likwidacji przemysłu elektronicznego oraz zdecydowanej niechęci producentów elektroniki do nieaturyzowanych serwisów (lobby producentów elektroniki m.in. zdołało wprowadzić zakaz płatnej reklamy usług serwisowych w wyszkukiwarce google). Udało się stworzyć funkcjonujący serwis elektroniki. Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko się udało, wiem też, że w wielu dziedzinach zwyczajnie nie ma innego serwisu, jesteśmy jedyną opcją - uprzejmie więc jako właściciel firmy proszę - w przypadku jakichkolwiek kłopotów, opóźnień, niedogodności, reklamacji - proszę o kontakt bezpośredni mailowy z moim zespołem interwencyjnym, składającym się z moich najelpszych ludzi a obiecuję każdy kłopot zostanie rozwiązany szybko i bezboleśnie. Kontakt to:

interwencja (at) iviter.pl

(at) proszę znakiem @.

Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - twórca i właściciel firmy IVITER 

6 miesięczna gwarancja na naprawy

Z dniem 24.12.2019 wprowadzamy 6-miesięczną gwarancję na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie. 

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).