
Nasza usługa "Darmowa paczka" ma zapewnić dostęp do usług serwisowych wszystkim mieszkańcom Polski. Wystarczy wypełnić formularz, spakować sprzęt a nasz kurier odbierze uszkodzone urządzenie oraz odwiezie je - na koszt naszego serwisu i to niezależnie od tego, czy usługa zostanie nam zlecona. Również diagnoza usterki jest bezpłatna i niezobowiązująca. Nie ma więc znaczenia gdzie mieszkasz - nasz serwis jest dostępny dla Ciebie na wyciągnięcie ręki!
Kilka ważnych wniosków o naszej usłudze:
- Klient nic nie płaci za wysyłkę, zarówno wysyłając sprzęt do serwisu, jak również otrzymując go z powrotem - nawet jeśli usługa nie zostanie zlecona (np. po diagnozie).
- Uproszczona procedura wysyłki sprzętu - wystarczy wypełnić formularz. Nie trzeba nawet drukować listu przewozowego - zamówiony przez nas kurier będzie go już posiadał. Kurier sam odbierze spakowane przez Ciebie urządzenie z Twojego domu.
- Wstępna diagnoza sprzętu jest darmowa - po niej nastąpi kontakt z klientem w celu ustalenia szczegółów naprawy, złożona zostanie propozycja.
Uwaga! Wymiary Darmowej Paczki NIE MOGĄ przekraczać 60x60x50cm i masy 29kg!
W przypadku większych przedmiotów - prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów usługi.
Jak działa usługa "darmowej paczki"?
1. Wypełniasz formularz i my kontaktujemy się z Tobą, potwierdzając gotowość do działania.
2. Pakujesz urządzenie. W przypadku osób z Warszawy - pakowanie sprzętu nie jest wymagane - sprzęt odbierze nasz pracownik.
3. Nasz kurier odbiera paczkę i urządzenie trafia do naszego serwisu.
4. Dokonujemy bezpłatnej diagnozy i informujemy Cię o proponowanych kosztach usługi.
5. Podejmujesz decyzję - niezależnie od decyzji sprzęt wróci do Ciebie tę samą drogą, czyli poprzez wysyłkę kurierską realizowaną na koszt naszej firmy - niezależnie od tego czy zlecisz nam usługę czy też nie.
Nic nie płacisz za przesłanie urządzenia do naszego serwisu - nawet jeżeli usługa serwisowa nie zostanie zrealizowana (niezależnie z jakiego powodu). Zwrot urządzenia z serwisu - również jest darmowy.
Jak poprawnie i bezpiecznie spakować sprzęt do wysyłki do serwisu?
To nic trudnego - pod naszym formularzem znajdziesz porady odnośnie tego, jak poprawnie spakować swój sprzęt.
W razie jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza - uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny - 22 113 40 88