Bezpłatny odbiór urządzenia Odbieramy bezpłatnie sprzęt na terenie Polski
Loading...

Bezpłatny i niezobowiązujący odbiór i odwiezienie sprzętu do klienta na terenie Warszawy oraz całej Polski. 

W związku zaistniałą sytuacją oferujemy bezpłatny transport sprzętu do serwisu i z serwisu na terenie Warszawy oraz całej Polski, jak również bezpłatną diagnozę. Cała operacja nie zobowiązuje do zlecenia nam odpłatnej usługi. Sprzęt odwożony do klientów dezynfekowany jest przy pomocy specjalnych preparatów. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego w celu ustalenia szczegółów. Drodzy Klienci! Przed zamówieniem kuriera będziemy chcieli jeszcze ustalić kilka szczegółów aby wstępnie ustalić czy dana naprawa jest potencjalnie możliwa do wykonania i czy jej koszt będzie optymalny. Wszystko ustalimy przy bezpośrednim kontakcie. 

Usługa darmowego odbioru sprzętu przez kuriera dotyczy przesyłek o wymiarach maksymalnie 60cm x 50cm x 50cm  / 25kg.

Szczegóły odnośnie wysyłki sprzętu dostępne pod linkiem: 
https://iviterserwis.pl/bezplatny-odbior-urzadzenia


Bezpłatnie i bez zobowiązań odbieramy i odsyłamy sprzęt na terenie całej Polski

W związku z zaistniałą sytuacją w kraju wychodzimy z nową inicjatywą. Nie musisz wychodzić z domu – możesz zamówić naszego kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie sprzęt, który chciałbyś przekazać do bezpłatnej diagnozy. Cała operacja jest niezobowiązująca. Jeśli nie wyrazisz zgody na naprawę – sprzęt nieodpłatnie odeślemy do Ciebie. Przesyłki na terenie Warszawy - obsługujemy we własnym zakresie. Na terenie kraju przesyłki obsługuje niezawodna firma kurierska UPS.

Zasady - jak to działa?

W skrócie:
1. Odbieramy i odwozimy sprzęt bezpłatnie i to niezależnie od Twojej decyzji odnośnie zgody na naprawę lub też jej braku. 

2. Jeśli jesteś z Warszawy - nie musisz dokłądnie pakować swojego urządzenia - nasz kurier (transport własny) zadba o to, aby Twój sprzęt był bezpieczny.

3. Jeśli nie pochodzisz z Warszawy - zapakuj swój sprzęt porządnie - jak? Piszemy niżej w tym tekście. Przyjedzie do Ciebie opłacony przez nas kurier firmy UPS - i chociaż bardzo ufamy temo przewoźnikowi - to i tak bardzo prosimy - spakujcie odpowiednio swoje urządzenie. Tylko wtedy będzie ono bezpieczne w transporcie.  

Jak zamówić kuriera po odbiór sprzętu?

Wystarczy wysłać do nas wiadomość mailową z informacją o tym co chcielibyśmy nadać do serwisu oraz adresem odbioru sprzętu. Zgłoszenie można wysłać na nasz adres: serwis (at) iviter.pl - przy czym (at) zamień na znak @. 

Najwygodniejszy jest dla nas mail. Możesz też zadzwonić i zamówić kuriera telefonicznie. 

Jak spakować sprzęt?

Jeżeli jesteś z Warszawy i okolic - możesz - ale nie musisz tak dokładnie pakować swojego urządzenia. Rzecz w tym, że na terenie Warszawy i okolic sprzęt odbierają i odwożą nasi kurierzy - odpowiednio przeszkoleni, oni zadbają o bezpieczeństwo Twojego sprzętu w transporcie, we własnym zakresie go zabezpieczą. 

W przypadku jednak jeśli będziemy dla Ciebie zamawiać kuriera UPS, gdyż nie mieszkasz w Warszawie - zapakuj swój sprzęt porządnie! 

To bardzo ważne. Jeśli sprzęt nie zostanie spakowany poprawnie – może doznać uszkodzenia w transporcie. Na co należy zwrócić uwagę? Na kilkuwarstwową ochronę pakowanego przedmiotu. Przedmiot musi mieć sztywne opakowanie zewnętrzne. Wewnątrz musi być warstwa miękka. A sam przedmiot jeszcze raz musi być owinięty w coś twardego. Dopuszczalne konfigurację są różne – ale zasada jest taka sama – kilka warstw ochronnych – w tym warstwa miękka, która musi być dostatecznie gruba.

Przykład 1. – wzmacniacz audio. Owijamy w grubą warstwę folii bąbelkowej, następnie owijamy kawałkami kartonów, następnie całość wkładamy w mocny karton.

Przykład 2. - ekspres do kawy. Wkładamy ekspres do pudełka, w którym go kupiliśmy – ale uzupełniamy pudełko miękkim materiałem – o ile stwierdzamy, że ma luzy. Następnie bierzemy znacznie większy karton i uzupełniamy wypełniaczami – mogą być nawet kawałki kartonów, papiery, pogniecione gazety – wkładamy do wielkiego kartonu nasze karton z ekspresem – i wtedy dopiero możemy mieć pewność, że wszystko będzie dobrze.

Przykład 3. Telefon, tablet. Owijamy w gazety lub folię bąbelkową. Jeśli używamy gazety – to zawijamy telefon raz, potem drugi raz, trzeci raz – wytworzy się gruba warstwa ochronna. Całość umieszczamy w kartonie, który dodatkowo uzupełniamy gazetami lub innym wypełniaczem – aby nie było luzów.

Ważna uwaga - przed tym jak spakujesz już swoje urządzenie umieść w przesyłce kartkę ze swoimi danymi oraz opisem usterki i numerem telefonu. To bardzo ułatwi naszą pracę. 

 

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

Odpowiedzialność właściciela

W przypadku zastrzeżeń, opóźnień - prosimy o kontakt na specjalny adres mailowy interwencja (at) iviter.pl 

IVITER serwis - chociaż stoi za nim obecnie armia oddanych ludzi, techników, managerów, zaopatrzeniowców, doradców - to jest on tworem jednego człowieka - to ja stworzyłem i wymyśłiłem tę firmę, co było zwłaszcza trudne w dobie niemal całkowitej likwidacji przemysłu elektronicznego oraz zdecydowanej niechęci producentów elektroniki do nieaturyzowanych serwisów (lobby producentów elektroniki m.in. zdołało wprowadzić zakaz płatnej reklamy usług serwisowych w wyszkukiwarce google). Udało się stworzyć funkcjonujący serwis elektroniki. Wiem, doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że nie wszystko się udało, wiem też, że w wielu dziedzinach zwyczajnie nie ma innego serwisu, jesteśmy jedyną opcją - uprzejmie więc jako właściciel firmy proszę - w przypadku jakichkolwiek kłopotów, opóźnień, niedogodności, reklamacji - proszę o kontakt bezpośredni mailowy z moim zespołem interwencyjnym, składającym się z moich najelpszych ludzi a obiecuję każdy kłopot zostanie rozwiązany szybko i bezboleśnie. Kontakt to:

interwencja (at) iviter.pl

(at) proszę znakiem @.

Pozdrawiam! Iwo Czerniawski - twórca i właściciel firmy IVITER 

6 miesięczna gwarancja na naprawy

Z dniem 24.12.2019 wprowadzamy 6-miesięczną gwarancję na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie. 

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).