Bezpłatny odbiór urządzenia

Bezpłatnie i bez zobowiązań odbieramy i odsyłamy sprzęt na terenie całej Polski

W związku z zaistniałą sytuacją w kraju wychodzimy z nową inicjatywą. Nie musisz wychodzić z domu – możesz zamówić naszego kuriera, który odbierze od Ciebie bezpłatnie sprzęt (nie dotyczy to przesyłek wielkogabarytowych), który chciałbyś przekazać do bezpłatnej diagnozy. Cała operacja jest niezobowiązująca. Jeśli nie wyrazisz zgody na naprawę – sprzęt nieodpłatnie odeślemy do Ciebie. Przesyłki na terenie Warszawy - obsługujemy we własnym zakresie. Na terenie kraju przesyłki obsługuje firma kurierska.

Zasady - jak to działa?

W skrócie:
1. Odbieramy i odwozimy sprzęt bezpłatnie i to niezależnie od Twojej decyzji odnośnie zgody na naprawę lub też jej braku. 

2. Jeśli jesteś z Warszawy - nie musisz dokłądnie pakować swojego urządzenia - nasz kurier (transport własny) zadba o to, aby Twój sprzęt był bezpieczny.

3. Jeśli nie pochodzisz z Warszawy - zapakuj swój sprzęt porządnie - jak? Piszemy niżej w tym tekście. Przyjedzie do Ciebie opłacony przez nas kurier - bardzo prosimy - spakujcie odpowiednio swoje urządzenie. Tylko wtedy będzie ono bezpieczne w transporcie.  

Jak zamówić kuriera po odbiór sprzętu?

Wystarczy wysłać do nas wiadomość mailową z informacją o tym co chcielibyśmy nadać do serwisu oraz adresem odbioru sprzętu. Zgłoszenie można wysłać na nasz adres: serwis (at) iviter.pl - przy czym (at) zamień na znak @. 

Najwygodniejszy jest dla nas mail. Możesz też zadzwonić i zamówić kuriera telefonicznie. 

Jak spakować sprzęt?

Jeżeli jesteś z Warszawy i okolic - możesz - ale nie musisz tak dokładnie pakować swojego urządzenia. Rzecz w tym, że na terenie Warszawy i okolic sprzęt odbierają i odwożą nasi kurierzy - odpowiednio przeszkoleni, oni zadbają o bezpieczeństwo Twojego sprzętu w transporcie, we własnym zakresie go zabezpieczą. 

W przypadku jednak jeśli będziemy dla Ciebie zamawiać kuriera, gdy nie mieszkasz w Warszawie - zapakuj swój sprzęt porządnie! 

To bardzo ważne. Jeśli sprzęt nie zostanie spakowany poprawnie – może doznać uszkodzenia w transporcie. Na co należy zwrócić uwagę? Na kilkuwarstwową ochronę pakowanego przedmiotu. Przedmiot musi mieć sztywne opakowanie zewnętrzne. Wewnątrz musi być warstwa miękka. A sam przedmiot jeszcze raz musi być owinięty w coś twardego. Dopuszczalne konfigurację są różne – ale zasada jest taka sama – kilka warstw ochronnych – w tym warstwa miękka, która musi być dostatecznie gruba.

Przykład 1. – wzmacniacz audio. Owijamy w grubą warstwę folii bąbelkowej, następnie owijamy kawałkami kartonów, następnie całość wkładamy w mocny karton. A najlpiej spakowany tak karton włożyć w jeszcze jeden - jeszcze większy - a przestrzeń między nimi uzupełnić elastycznym wypełniaczem - nawet pogniecionymi gazetami. 

Przykład 2. - ekspres do kawy. Wkładamy ekspres do pudełka, w którym go kupiliśmy – ale uzupełniamy pudełko miękkim materiałem – o ile stwierdzamy, że ma luzy. Następnie bierzemy znacznie większy karton i uzupełniamy wypełniaczami – mogą być nawet kawałki kartonów, papiery, pogniecione gazety – wkładamy do wielkiego kartonu nasze karton z ekspresem – i wtedy dopiero możemy mieć pewność, że wszystko będzie dobrze.

Przykład 3. Telefon, tablet. Owijamy w gazety lub folię bąbelkową. Jeśli używamy gazety – to zawijamy telefon raz, potem drugi raz, trzeci raz – wytworzy się gruba warstwa ochronna. Całość umieszczamy w kartonie, który dodatkowo uzupełniamy gazetami lub innym wypełniaczem – aby nie było luzów.

Ważna uwaga - przed tym jak spakujesz już swoje urządzenie umieść w przesyłce kartkę ze swoimi danymi oraz opisem usterki i numerem telefonu. To bardzo ułatwi naszą pracę. 

 

Galeria Iviter

serwis elektroniki 1 serwis elektroniki 2 serwis elektroniki 3 serwis elektroniki 4 serwis elektroniki 5 serwis elektroniki 6

IVITER poszukuje ludzi do pracy. Pełna lista stanowisk dostępna tutaj https://iviter.pl/oferty-pracy/ - piszcie do nas, warunki zatrudnienia do pełnej negocjacji (zwłaszcza w przypadku doświadczonych osób, chętnie spełnimy Wasze wymagania finansowe).

serwis pogwarancyjny

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji.

Kontakt telefoniczny do nas - 22 113 40 88.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: https://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: https://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki