ROZMÓWCA NIE SŁYSZY MNIE IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

ROZMÓWCA NIE SŁYSZY MNIE

Jeśli Twój rozmówca ma problemy z usłyszeniem Cię, niezależnie czy jest to kompletna cisza, czy pojawiły się zakłócenia, problem prawdopodobnie leży we wbudowanym w płytę główną mikrofonie.

Abyśmy mogli mieć pewność, czy problem dotyczy tylko jednego komponentu tabletu, a nie np. sterownika dźwięku zapraszamy do naszego serwisu na bezpłatną diagnostykę, która pozwoli nam dokładnie określić zakres i koszt naprawy Twojego urządzenia.

Na wszystkie nasze naprawy przysługuje gwarancja serwisowa, która zapewnia Cię, że sprzęt odebrany z serwisu jest całkowicie i długofalowo sprawny.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 290 41 14.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: http://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki