NIE SŁYSZĘ ROZMÓWCY IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

NIE SŁYSZĘ ROZMÓWCY

Jeśli podczas rozmowy nie słyszysz swojego rozmówcy, istnieje duża szansa, ze doszło do uszkodzenia głośnika w tablecie. Pierwsze co możesz zrobić, to sprawdzić, czy problem występuje po podłączeniu słuchawek.

W przypadku uszkodzeń głośnika przeważnie należy go wymienić. Czasem problem z dźwiękiem ma podłoże software'owe. Zawsze, gdy w Twoim tablecie pojawi się usterka, warto przyjść z nim do naszego serwisu, gdzie zostanie przeprowadzona bezpłatna diagnostyka, która pozwoli nam określić zakres i koszt naprawy Twojego urządzenia.

Wszelkie nasze naprawy i wymienione komponenty tabletu są objęte gwarancją, która da Ci pewność, że urządzenie które odbierasz z naszego serwisu po naprawie, jest całkowicie sprawne.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 290 41 14.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: http://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki