Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się. IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 290 41 14 oraz 570 820 933. Darmowa diagnoza i wycena naprawy. 
Sprawdź nasze referencje: 
http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: http://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki

Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się.

Po podłączeniu do portu dane urządzenie nie jest widoczne – za brak komunikacji często odpowiadają uszkodzone gniazda (porty USB, HDMI itp.). Są to bardzo wrażliwe podzespoły na wszelkie czynniki mechaniczne, dlatego należy obchodzić się z nimi ostrożnie. Nie należy szarpać przewodów połączeniowych, delikatnie wysuwać wtyczki z gniazd. Niekiedy przyczyna usterki może leżeć po stronie systemowej (np. błędy rejestru, kłopoty ze sterownikami) lub niewłaściwych ustawień BIOS (kontroler USB).

Właściwy powód usterki można określić na podstawie odpowiedniej diagnozy serwisowej.