Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się. IVITER SERWIS Warszawa
Loading...

Urządzenie zewnętrzne podłączone do laptopa nie zgłasza się.

Po podłączeniu do portu dane urządzenie nie jest widoczne – za brak komunikacji często odpowiadają uszkodzone gniazda (porty USB, HDMI itp.). Są to bardzo wrażliwe podzespoły na wszelkie czynniki mechaniczne, dlatego należy obchodzić się z nimi ostrożnie. Nie należy szarpać przewodów połączeniowych, delikatnie wysuwać wtyczki z gniazd. Niekiedy przyczyna usterki może leżeć po stronie systemowej (np. błędy rejestru, kłopoty ze sterownikami) lub niewłaściwych ustawień BIOS (kontroler USB).

Właściwy powód usterki można określić na podstawie odpowiedniej diagnozy serwisowej.

Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 

Kontakt telefoniczny do nas - 22 290 41 14.
Darmowa diagnoza i wycena naprawy. Sprawdź nasze referencje: http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Jeśli nie mieszkasz w Warszawie możesz wysłać do nas sprzęt do naprawy. Szczegółowa instrukcja o tym jak tego dokonać: http://iviterserwis.pl/kontakt-i-adres-wysylki