Loading...


Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 
Kontakt telefoniczny do nas - 22 297 70 30 oraz 570 820 933. Darmowa diagnoza i wycena naprawy. 
Sprawdź nasze referencje: 
http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Bardzo ważna informacja - nie jesteśmy najtańszym serwisem na mieście, w ogóle nie jesteśmy tanim serwisem. Wszystkie tanie serwisy elektroniczne w Polsce juz zbankrutowały. My nie zamierzamy. Świadczymy usługi w zakresie pełnej renowacji sprzętu. Zatrudniamy w tej chwili najlepszy team specjalistów, prawdziwy dream team. Świadczymy usługi na wysokim poziomie, cały czas doskonalimy procesy, podwyższamy naszą jakość, inwestujemy w sprzęt i cena naszej usługi musi odpowiadać naszemu poziomowi technicznemu. 

Serwis NAD

Naprawiamy produkty marki NAD, zarówno modele z podstawowej serii Classic, jak i referencyjnej linii Masters, stanowiącej egzemplifikację niekwestionowanych priorytetów najwyższej jakości brzmienia.

Dysponujemy niezbędnym przygotowaniem do prowadzenia serwisu zaawansowanego sprzętu audio. Dowodzący naszym serwisem jest absolwentem Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, serwisanci zaś technikami – audiofilami. Posiadamy wielkie serce do urządzeń odtwarzających dźwięk. Jesteśmy w stanie podjąć się napraw trudnych i bardzo trudnych. Zapraszamy.

NAD (New Acoustic Dimensions) jest reprezentantem grupy producentów audio, dla których bardzo istotny jest stosunek jakości do ceny oferowanej aparatury. Filozofia ta owocuje poszukiwaniem kompromisów na styku kosztów i technicznych osiągów, co wyraża się często sloganem: jakość za rozsądną cenę. Obok wysokiej jakości i niskiej ceny, trzecią cechą urządzeń NAD jest prostota. Aparatura oferowana przez te markę od początku pozbawiona była zbędnych dodatków, co wiązało się oczywiście także z pryncypium zachowania niskich kosztów.

Karty rozszerzeń

NAD oferuje specjalne moduły MDC zapewniające rozszerzenie wybranych urządzeń o dodatkowe funkcje, co pozwala na ewentualne rozbudowanie aparatury i wyposażenie w nowe rozwiązania (wcześniej niedostępne, bądź niepotrzebne) – bez konieczności wymiany sprzętu.

Classic i Masters

Ofertę NAD tworzą dwie linie: Classic i Masters. Pierwsza z nich jest reprezentantem podejścia „jakość za przystępną cenę”. Seria Masters, której pierwsze produkty powstały w 2005 roku to high-end, produkty bezkompromisowe, gdzie jedynym wyznacznikiem jest wierność dźwięku i naturalność brzmienia, choć i w tym przypadku cena pozostaje na poziomie konkurencyjnym w stosunku do modeli podobnej klasy oferowanych przez inne marki, a filozofia zaawansowanych technologii, które nie kosztują fortuny, ma zastosowanie.

NAD 3020

Ikonicznym przykładem takiej filozofii stał się model NAD 3020, uznawany obecnie za jeden z najważniejszych w historii hi-fi. Wprowadzony na rynek w 1978 roku, bardzo szybko zyskał rangę audiofilskiego wzmacniacza proponując wyjątkowe osiągi pomimo swej niewysokiej ceny. Do końca dwudziestego stulecia został najlepiej sprzedającym się wzmacniaczem w historii. Stosunek ceny do oferowanej jakości okazał się na tyle korzystny, że sprzedano ponad milion egzemplarzy w kilku wersjach a jego reputacja zaowocowała przedłużeniem linii w cyfrowym modelu D 3020.

Celem jaki przeświecał projektantom podczas prac nad tą konstrukcją było stworzenie wzmacniacza napędzającego nawet trudne do wysterowania kolumny (nisko schodząca charakterystyka impedancji, niewielka efektywność). W efekcie powstała aparatura oferująca ciepłe brzmienie z charakterystyczną subtelną średnicą. Krytycy zaznaczali, co prawda niekiedy, utratę neutralności w skrajnych fragmentach pasma przenoszonych częstotliwości oraz brak detalu sceny muzycznej, jednak pozytywne cechy dźwięku przeważały.

W przypadku wystąpienia awarii, wszystkich użytkowników 3020 zachęcamy do restauracji swego sprzętu – warto przywracać sprawność tego typu konstrukcjom.

Cyfryzacja

Przez lata NAD wierny był tradycji – liniowy zasilacz, potężny transformator toroidalny, zespół kondensatorów i tranzystorowe końcówki mocy pracujące w klasie AB. Początek XXI wieku przyniósł jednak nowe rozwiązania.

W ramach linii Masters nawiązana została współpraca z firmą Zetex, producentem półprzewodników – wszystko w celu stworzenia wzmacniacza cyfrowego o brzmieniu i parametrach wyprzedzających konstrukcje analogowe. Powstała koncepcja Direct Digital Feedback Amplifier, idea wzmacniacza, która ucieleśnienie znalazła w modelu M2 z roku 2009, a trzy lata później w modelu linii Classic C390DD.

Choć cyfrowe technologie przez niektórych ortodoksyjnych audiofilii nie są traktowane poważnie, nasze doświadczenia przekonują, iż w przypadku aparatury NAD na tego typu brzmienia można spojrzeć przychylnie – zastosowane rozwiązania i generowany przez nie dźwięki są godne polecenia.

Cyfrowe technologie serii Masters

DirectDigital

Platforma cyfrowej amplifikacji – nazwa zaimplementowanej koncepcji Direct Digital Feedback Amplifier. To zamknięta pętla cyfrowego sprzężenia zwrotnego – komputerowo sterowany przetwornik cyfrowo-analogowy porównuje wyjście z cyfrowym (nie analogowym) sygnałem wejściowym dokonując korekty sygnału oraz zabezpieczając tranzystory przed przeciążeniem w interwałach 10. nanosekundowych.

Hybrid Digital

Nazwa własna modułu impulsowego UcD102 v1 holenderskiej firmy Hypex – stopnia końcowego mocy pracującego w klasie D. Cechami charakterystycznymi tego rozwiązania są:

  • niski poziom zniekształceń THD (0,03-0,05%) z uwypukloną druga i trzecią harmoniczną.
  • niski poziom zniekształceń intermodulacyjnych przy różnych obciążeniach i w pełnym zakresie mocy.
  • brak zależności pasma przenoszenia od obciążenia (typowej dla wzmacniaczy klasy D).
  • duża wydajność prądowa oraz stabilność przy niewielkich impedancjach obciążenia.
  • programowe ograniczanie prądu oraz mocy przeciwdziałające przesterowi.
  • niezły współczynnik tłumienia (200) i odstęp sygnał/szum.
  • duża efektywność (sięgająca 92% przy mocy znamionowej).

Układ współpracuje z przetwornikiem c/a (wejście różnicowe) oraz wykorzystuje ujemną pętlę sprzężenia zwrotnego (ponad 30 dB). Choć nie wymaga do zasilania napięć stabilizowanych, zdecydowano się na stabilizowany zasilacz impulsowy, zaś w torze sygnałowym nie użyto kondensatorów sprzęgających.

M32

Cyfrowe technologie znalazły pełne implementacje w modelu wzmacniacza M32, który stał się następcą M2. Wyposażony został w 3 sloty na dodatkowe moduły MDC. Posiada zarówno wejścia cyfrowe i analogowe, te ostatnie zastosowano w celu zachowania kompatybilności z urządzeniami analogowymi (np. gramofonem), jednak podstawowymi źródłami sygnału powinny być oczywiście urządzenia cyfrowe. Wśród oferowanych modułów znaleźć można BluOs – układ zapewniający łączność sieciową opartą na WiFi/LAN oraz Bluetooth. Dzięki niemu odtwarzać można sygnał pochodzący z dysków bądź lokalnych serwerów, a także strumień prosto z chmury. Dzięki innemu z oferowanych modułów można wyposażyć wzmacniacz w wejścia HDMI. Aparatura dysponuje algorytmem zapewniającym filtrację składowych niskotonowych sygnału przez co dokonany zostaje precyzyjny podział częstotliwości basu, odciążający głośniki, co z kolei pozwala na pełne wykorzystanie systemu zawierającego aktywny subwoofer. Przetworzenie na sygnał analogowy odbywa się w układzie filtra wyjściowego – dzięki temu analogowy tor sygnału ograniczony jest do minimum, a impedancja wyjściowa staje się niewielka (0,01 Ω). Aparatura sterowana jest za pomocą aplikacji dostępnej na urządzenia mobilne (Android, iOS), a uruchamiana i wprowadzana w stan spoczynku jest dzięki dotknięciu i przytrzymaniu niewielkiego pola blisko górnej krawędzi panelu frontowego (oczywiście możliwe jest także załączanie zdalne).