Loading...


Jesteśmy serwisem pogwarancyjnym. Nie działamy w ramach gwarancji. 
Kontakt telefoniczny do nas - 22 297 70 30 oraz 570 820 933. Darmowa diagnoza i wycena naprawy. 
Sprawdź nasze referencje: 
http://iviterserwis.pl/referencje-i-opinie

Co robić w przypadku utraty danych

Gdy zorientujemy się, że dane z naszego urządzenia zniknęły, przede wszystkim nie należy podejmować żadnych nerwowych ruchów, każde działanie, kolejne nieprzemyślane kroki mogą spowodować nadpisywanie utraconych informacji i zmniejszać szanse na ich odzyskanie. Im krócej korzysta się z danego nośnika tym większe prawdopodobieństwo przywrócenia w całości utraconych plików.

Pierwszym i najważniejszym krokiem w takim przypadku jest wyłączenie urządzenia, jeśli jest to możliwe także wyjęcie baterii lub odłączenie wtyczki zasilającej. W przypadku utraty danych znajdujących się na dysku twardym komputera pod żadnym pozorem nie należy restartować systemu. Jeśli dane znajdowały się na nośniku typu flash, jak pendrive, karta pamięci czy zewnętrzny dysk SSD należy fizycznie odłączyć nośnik od urządzenia.

Następnym krokiem jest nawiązanie kontaktu z naszym serwisem i opisanie zaistniałego problemu. Niezależnie od decyzji dotyczącej skorzystania z naszych usług, udzielimy kolejnych wskazówek co do dalszego postępowania.